torstai 28. lokakuuta 2010

omatunto

.....on tallella ja hyvin kamala asia. Jouduin just tekemään jotain, mitä en ikinä ennen oo tehny vaikka on todellakin ollut syytä. Ja siis on ollut todellakin paljon enemmän syytä, kun tällä kerralla. Mä oon oikeestaan aika ylpeä itestäni, että pystyin tekemään sen. Oon tyytyväinen itteeni ja samaan aikaan todella tyytymätön, koska tähän tilanteeseen jouduin. En mielellään enää halua joutua toista kertaa kertomaan jotain tällästä mitä tänään, tosin luulen että sama tilanne saattaa vielä tulla eteen koska oon hirveä ihminen ja vielä aika helposti vietävissä. Pidän edelleen itestäni huonona ihmisenä, mutta ehkä pystyn vielä joku päivä muuttumaan. Se siitä, mun oli vaan pakko kirjottaa, että oon tyytyväinen siihen, että voin sanoa olevani rehellinen ja suora ihminen.



ps. kaiken tän jälkeen mun tarvii vielä sanoa, että mä olen parista päivästä tosi hämilläni. Oon sekasin, enkä tosiaan tiedä mitä ajatella ja joudun miettimään asioita vähän eteenpäin ja miettimään sanojani ja tekojani, tilanteisiin joita ei vielä oo tullu, mutta mitkä on mahollisia jossain vaiheessa ehkä. Ja mä en ymmärrä. Viedäänkö mua nyt vaan ihan miten sattuu? Oonko mä pelinappula? Vähän aikaa sitten tiesin mitä haluun, mut mitä mä nyt haluun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti