perjantai 22. lokakuuta 2010

rise and shine

Aikaset herätykset on ihan surullisia, en osaa niitä. No tänään heräsin omasta mielestä aikasin. Eli joskus kymmeneltä. Mut kun saa kahvit sänkyyn ja Tauskiki soi niin tosi jees (huom. vielä musta kahvi, ihanaa kun ihmiset muistaa (((= ). Oikeestaan aika vitun jees. Hyvä fiilis.
No nyt sit mietin et pitäskö mennä nukkuun vai mitä mä teen, mitä ihmiset tekee muka tähän aikaan aamusta(päivästä)?
Ja hei ihanaa! Aamulla oli kaikki jäässä (veikkaan että nyt kiinnostaa joitain ku on joutunu raapiin lumia auton ikkunoista). Kohta ehkä saadaan luntakin kunnolla? kyllä kiitos!






Ja sit toinen juttu. KIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKATA. Mä oon taas kaunis (mitä tästä nyt voi aikaan sitten saadakaan). Katalta sain sen edelliset pidennykset ja värjäsin ja lillutin MELKO kauan jossain hoitoaineessa. No nyt on pitkät hiukset taas! Ihanaa, olen onnellinen.


No oon mä vähän down myös. Sen tais musta eilen myös huomatakin. Välillä se on perseestä välittää niin paljon, että tulee surulliseks, kun jollain toisella ei oo asiat hyvin. Mut mä välitän ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti