perjantai 15. lokakuuta 2010

hmmm

Siis mun yleisiin periaatteisiinhan kuuluu (tai kuulu joskus) että mitään ei kaduta. Että kaikki vaan kasvattaa ja mitään ei saa tehtyä tekemättömäks. Mutta kyllä mä silti kasun joitain asioita.

Day Five: Six things you wish you’d never done. 

1. Viime vuodelta niin paljon asoita mitä olis pitäny tehdä ja mitä olis pitäny sanoa. Mä en ymmärrä minkä takia mä en sanonu ja tehny, koska asiat saattais olla niin paljon paremmin. Ja nää kaikki liittyy samaan asiaan.
2. On asioita jotka oisin halunnu jättää sanomatta myös. Varsinkin viime vuoden puolella, mun ja pekan eron aikaan. Tiedän että sanoilla satutin, se on väärin.
3. Rahamorkkikset on aika yleinen. Kun on ostanut kauheesti kaikkee ja sit tietää et suuri osa oli aika turhaa.
4. Tampereelle muutto ei sinänsä kaduta, mutta siinä on asioita jotka harmittaa. Paljon asioita muuttu sinä aikana kun olin poissa.
5. tyhmä juttu, mut kaduttaa se ku menny leikkaan hiukset ja ne kusipäät ei oikeen suostu kasvaan takasin. :D
6. Ja taas se mitä en halua kirjottaa. Raha ongelmat ois pitäny hoitaa pois aikasemmin. Vaikka ei kaikki olis musta kiinni ollukkaan, niin jos oisin hoitanu pois niin ois ok vituttanu, mutta olis pari huolta vähemmän nyt.

Oli kyl semi vaikee keksiä näitä, jouduin oikeen kunnolla miettimään, mutta mun tapoihin ei kuulu katua asioita. Kaikki tekee kuitenki virheitä ja ne on vaan osa elämää.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti