maanantai 11. lokakuuta 2010

tahtoisin sanoo sulle

Oli tuolla Saijan Blogissa joku kiva juttu, niin piti kopioida ku on tylsää. =))

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

1. Mua harmittaa kun ei olla enää väleissä, sä olit mulle ykköstärkee ihminen ja mulla on sua ikävä. Mä haluisin että voitais edes olla samassa tilassa mulkoilematta toisiamme pahasti. Ois kiva olla taas sun ystäväs.
2. Sun takia mulla on ollu tosi paha olo jo aika kauan ja sä tiedätkin sen. Mut asiat on mun osalta alkanu paraneen ja mun on jo helpompi olla. Oot silti mulle ihan ylitärkee, enkä haluu että ikinä katoot mun elämästä mihinkään.
3. Sä oot niin ihana ja mulle tulee niin hirvee ikävä ku lähet pois. mut mä tuun kattoon sua ja ollaan yhteyksissä. Nauti!
4. Mä en luultavasti kestäis tätä kaupunkia ilman sua. Kaikki ihmiset vaan katoo, mut pliis älä sä katoo mihinkään. Mä oon huono sanoon tälläsii asioita, mut oot hirmu tärkee ystävä!
5. Mua harmittaa ettet sä ikinä enää halua nähdä mua, oot mulle aina tärkee.
6. Sua näkee ihan liian harvoin, sä käyt etelässä niin vähän. Mut oot ihan ykkönen ja onneks nähään muutaman päivän päästä!
7. Oot kyl yks mun parhaista kavereista ja sua on aina ihana nähdä! Sä saat joka kerta niin hyvälle tuulelle ja oot aina niin ilonen. Se oli yks kovimmista paikoista mulle kun lähdit pois. Toivoittavasti pysytään aina ystävinä.
8. Oot mukava yllätys mun elämässä, on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja sun kanssa on ollu kiva viettää aikaa. Harmi kun asut vähän kaukana, niin näkee vähän heikosti.
9.Sä oot kyl toinen yllätys! En tunne sua ees kovin hyvin vielä, mut sun kanssa ollu kyllä niin mukavaa ja hauskaa, että oikeen ihmettelen. Toivottavasti jaksat mua useemminkin.
10. Sä olit mun pelastus Hyvinkäällä ja tuut oleen varmasti ystävä koko mun loppuelämän. Me on jaettu niin paljon paskaa ja niin paljon naurua yhdessä. Lintsattu koulusta ja vedetty perseet. Ja aina sun kanssa oon niin mukavaa. Ja mä oon niin onnellinen että säkin oot pystyny löytään ihania asioita korvaamaan kaikkea sitä minkä takia mäkin oon ollu sun puolesta huolestunu. 






=)))))))))))))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti