keskiviikko 13. lokakuuta 2010

;;;;-------------))

Day Three: Eight ways to win your heart.

1. Suoraan puhuminen on oikeesti hieno asia. Arvostan todella paljon!
2. Hymyileminen on hyvä hyvä hyvä + + +! Pitää olla sellanen ilonen ihminen.
3. Mua saa silitellä ja pussailla, en varmasti laita vastaan. tykkään.
4. Sais mut tunteen itten ihanaks ja halutuks ja kaikkee. Eli jos pystyy halaan tai pitään kädestä julkisella paikalla niin iso +++++++.
5. okei okei okei. on sillä ulkonäölläkin väliä. Pitää olla pidempi kun minä ja komee tietty.
6. Pitää olla huumorintajua, varsinki ku heitän paskaa läppää koko ajan. 
7. Mä oon lapsenmielinen ihminen ja tykkään siitä jos joku keksii aina välillä jotain hölmöä tekemistä. On kiva tehä välillä jotain erilaista. Mut tykkään kyl maata sohvalla ja kattoo jotain paskaa telkkarista myös.
8. kiusaaminen on kivaa. tietyissä määrissä. Ja jos ei kestä sitä et mä kiusaan ja kutitan koko ajan, niin not gonna happen.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti