perjantai 8. lokakuuta 2010

I'M SHY

Tuli oltua tosiaan helsingissä. Ja kameran unohdin sitten hajamielisenä kotiin tietysti. Hyvä minä.
Oli tosi mukava reissu. Plussaa, että pääsi pois Hämptonista........ okei, plussaa että pääsi pois kasarmikadulta. Oli vähän viilee ilma eilen ja tuli vähän kylmä ku oltiin ulkona. Ihme että mut piti raahata johonki laiturille istumaan ja panikoimaan. Selvisin siitä kunnialla. Vaikkei oikeestaan tehny mitään, niin oli silti kivaa. Pysty fiilistelemään jotain pelkkää puistossa istumista ja kävelyä ympäri Stadia. Tosin sitten kun alko tulla kylmä piti siirtyä sisätiloihin. Käytiin Iguanassa kahvilla (parilla) ja tuttu baarimikko siihen kahviinki tokas että "pistetäänkö jallua sekaan?". Mikakin tuli käymään siinä Iguanassa, oli tosi kiva nähdä sitä pitkästä aikaa. Juteltiin siinä ja mietittiin taas, että pitäisköhän mun muuttaa Helsinkiin sen luo vähäks aikaa ja käydä siellä töissä. Mä en tiedä vielä. Periaatteessa houkuttelis, toisaalta taas en uskalla taas lähteä, kun kaikki jää taas tänne. Toisaalta taas, jos kouluun pääsee niin sinne muutto olis edessä sillonkin. Mä harkitsen.



Pääkonttorilla Helsingissä olikin sitten jotku City-lehden järjestämät juhlat. Siellä oli jotain esiintyjiäkin. Aika fiini paikka, just hyvä meille! ku päästiin sinne niin jostain ilmesty jotain drinkkilippuiki, että eipä tullu tuhlattuakaan.
Rahaahan mulla ei toki Helsinkiin ollukaan yhtään. Mutta asiat järjestetään. Tosin unohdin, että sieltä pitää päästä myös pois ja sen kanssa tulikin sitten pieniä ongelmia. Loppupeleissä jäi oikeen hyvä fiilis tästä reissusta, vaikka en sitä nyt ihan hirveen hyvään saumaan rahallisesti valinnut. Mutta ei voi olettaa, että mua aina käydään katsomassa täällä, joskus pitää ajatella muitakin ihmisiä. Eikä mua harmita yhtään että niin tein.



Tänään heräsin muuten aika helvetin aikasin aamulla, koska piti ehtiä äitille kymmeneks ja kelaan ja työkkäriin. Kelaan lähinnä kuuntelemaan kuinka ne on taas yrittäny tehä mun elämästä helvettiä. Niillä on joku sota mua vastaan.
Äiti laitto mulle kynnet ja huolsi ripset, nyt oon taas astetta kauniimpi. JEIII. Harmi ettei tosiaan saa nyt niitä kuvia tänne, en voi jakaa tätä iloa teidän kanssa.
Kelan kusipäät oli jotenki onnistunu lakkauttamaan mun työttömyysturvan, eikä niillä ollu siihen mitään syytä, jouduin siis kirjotteleen jonku selvityksen ja laittaan uuden hakemuksen ja sit kysyin kuinka kauan siinä nyt sit saatana kestää että sitä rahaa tulee. Naikkonen kirjotti mun hakemuksen yläreunaan kiireellinen ja tokasi sitten että "toivottavasti vähemmän ku kolme viikkoa." OON RAIVONA. Mikä vitun sota tää oikeesti on???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti