maanantai 18. lokakuuta 2010

eeeeei vittu

noni ensinnäkin oon päivän myöhässä KOSKA EILEN EI TOIMINU NETTI OLLENKAAN.
Ja sit toiseks. Koitin kovasti äsken käydä kaupassa, mutta en sitten huomannut ettei ole kortti mukana. Sitten tulin kotiin ja tajusin että okei, MULLA EI OLE HAJUAKAAN ETTÄ MISSÄ SE ON. voi kusi. En oo mukava nälkäsenä, varsinki ku aamukin on ollu aika huono. En ala syitä erittelemään, yksi ihminen varmati arvaa miksi on vähän paha mieli. Aloin miettimään tässä, että missä oon käyttäny korttia viimeks............ oispa yllättävää että hannibalissa. Sit mietin et kyl muistan ku tilasin juoman ja muistan että laitoin myös kortin takasin laukkuun. Mutta kaikkihan on mahdollista. Tai sit on pari muuta paikkaa missä vois olla. TAI SIT MEEN VAAN NORDEAAN JA SANON ETTÄ VITTU TARTTEN UUDEN KORTIN JA VANHA PITÄÄ LAITTAA KII JA HALUUN NOSTAA MUN TILILTÄ RAHAT. mä haluun syödä.
Saatanan saatana. Nojoo, oon taas niin kiukkunen, että siirrytään asiaan, ensin eilinen...
 


 

Day Seven: Four turn offs - yesterday

1. Se, kun ei omista omia mielipiteitä. Se on vaan yksinkertasesti perseestä.
2. "en mä tiiä" "en osaa sanoo" "en vastaa" TOI VITUTTAA. Jos mä kysyn jotain mä haluan suoran vastauksen. Mulle on ihan sama mikä se vastaus on, mutta mä haluan vastauksen, SUORAN vastauksen. Täysin rehellisen. Ja mä en halua vastata mun kysymyksiin itse. Eli myös "ihan sama" yms, on ihan perseestä jos puhutaan jostain tärkeistä asioista. Mä vaan haluan että mulle ollaan rehellisiä.
3. ok, paska läppä on ihan jees. Mut mä en syty millekään pissakakkahuumorille. En, en ja en. enkä tykkää siitä että mulle sanotaan pahasti. Mul on aika huono itsetunto, niin en pysty suhtautuun tiettyihin asioihin läppänä vaan ihan oikeesti loukkaannun.
4. Kun mies puhuu toisista naisista, ihan sama onko se joku supermalli, exä tai joku muu niin voi jumalauta sä et tule mulle kertomaan kuinka kaunis ja täydellinen se on. Kuten äsken sanoin, mulla on huono itsetunto. Ja kun vertaat mua johonki supermalliin huonossa mielessä, niin mä alan 90 prosentin varmuudella itkemään tai loukkaannun oikeesti. Se on vaan asia, mitä ei kannata tehdä. Kyllä mä itsekin tiedän etten näytä siltä tai oo lähelläkään.









Day Eight: Three turn ons


1. Jos mies tekee ruokaa. Se on vaan oikeesti ihana asia. Jos ei osaa kokata, niin myös syömään vieminen on aika mukavaa. Kuhan muistaa molemmissa tauksissa mun ruokavalion.
2. kohteliaisuudet ja koskettaminen. Varsinki sillon ku tiiän, että näytän kamalalta ja joku pystyy sanoon että oot kaunis, niin oon ihan myyty. Ja kaikki koskettaminen. kädestä pitäminen, pusut, silittäminen, ihan pienikin hipaisu. Se tuntuu hyvltä.
3. puhu suoraan ja pyydä. On paljon kivempi käydä kylässä, nukkua vieressä, antaa pusu, halata tai tehdä ihan mitä vaan jos tiedän, että sitä on oikeesti haluttu. Jos pystyy pyytämään, niin se on iso + + +. samoin kiittäminen sen jälkeen. Kun tietää, että jostain asiasta on tullu toiselle hyvä mieli, on yks maailman parhaista asioista.




P.S I love to watch you sleep, emmä voi herättää. Oo siinä vaan.

2 kommenttia:

  1. Hei! Olen juuri aloittanut blogin kirjoittamisen ja haluan kirjoitusaiheita. Sopiiko sinulle jos kopioin tuon "Day Seven: Four turn offs" -jutun (myös aikaisemmat) kysymykset blogiini ja vastaan niihin? Haluan vain varmistaa ettei tule olo "matkimisesta". :)

    Ja tottakai olisin iloinen jos kiinnostuisit blogistani. :)

    Annika

    VastaaPoista
  2. Juu saat kopioida, itsekin kopioin kaverin blogista =) Oli mun mielestä hauska juttu.

    VastaaPoista