tiistai 12. lokakuuta 2010

nice

Ei jes hei. Eilen oli vitun helmi päivä, näki kivoja ihmisiä ja silleen.
Ja sit se meni aivan pilalle.
Mä niin kovasti yritän pitää itteeni kasassa teipillä ja liimalla ja neulalla ja langalla ja niiteillä ja muulla.
mut onhan se nyt perseestä ku joku tulee repiin liitoksia auki. Mä oon tällä hetkellä pahalla tuulella ja mua vaan vituttaa. Kaikki on ollu niin hyvin vähän aikaa, mut voi paska ku taas räjähtää oma pää.
Ei mulla ees oo enempää sanottavaa. Ei pysty sanoon mitään koska vituttaa niin paljon.

Day Two: Nine things about yourself.
1. Mua siis vituttaa niiiiiiin paljon mun oma elämä tällä hetkellä. Muistaapa taas mikä kaikki siinä on pielessä.
2. Musta tuntuu että mulla ei tällä hetkellä oo ainakaan mitään hyvää sanottavaa itestäni.
3. Mun huone on ihan täys kaaos ja mä halusin siivota, mut mitä vitun väliä ku ei sitä täällä kukaan muu kattele.
4. Nähtävästi sillon ku mul on huono fiilis, niin en saa tästä päästä mitään järkevää ulos.
5. Mulla on koko ajan hirvee tekemisen pula. Mitä enemmän keksin tekemistä sitä paremmin pää pysyy kasassa ja jos vahingossa oonkin vaan kotona niin ei toivookaan.
6. Mä tykkään miellyttää ihmisiä, mä tuun iloseks sillon ku saan toisen hyvälle tuulelle. Elän muiden ihmisten kautta, ku oma elämä ei oo sitä mitä haluisin sen olevan. Se on osa mun persoonaa ja jos lopettaisin sen niin en ois enää mitään mitä joskus oon ollu. Jännää et seki joskus on laskettu mun hyväks puoleks ja nyt seki on mussa vaan huonoa. Eipä siinä.
7. Mulla oli viime vuonna samaan aikaan KAIKKI mitä mä ikinä halusin. Mul ei oo enää mitään niistä asioista.
8. Mä toivon niin paljon, että mä oisin oppinu tästä kaikesta jotain, enkä tekis mitään samoja tyhmiä virheitä ku viime vuonna. Mä vaihtaisin tän kaiken paskan pois ihan koska vaan, mä en halua tätä fiilistä.
9. Tätä juttua mä en btw aio pilata. Jos kaikki menee hyvin niin tästä voi tulla jotain hyvää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti