maanantai 25. lokakuuta 2010

mitä hämptonissa tapahtu

Voisin nyt päivitellä vähän viikonloppua tähän.
Perjantaina ei oikeestaan pitäny lähtee mihinkään, mutta menin sitten kattelemaan kun jätkät pelas pokeria ja siinä tuli kyllä korkattua sitten juomatkin. Hanniin mentiin ja siitä vegepizzalle, jonka jälkeen mulla oli aikamoinen tarve avautua. Koko pointti mun sanoissa oli, että vaikka  kaikkea onkin tapahtunu, niin mun tunteet nyt on ihan samat edelleen, oon vaan oppinu hyväksymään joitain asioita. Mulla on edelleen vaikeaa, mutta pakotan itteni tekemään jotain muuta ja ajattelemaan jotain muuta. Mutta välitän vieläkin liikaa ja musta vieläkin tuntuu pahalta.
Joo, no sitten kun avautumiset oli hoidettu niin kyyti haki pois ja sitten sammuin instant selitettyäni jotain tyhmiä :D




Lauantai oli ihan loistava päivä! käytiin keilaamassa ja olin ihan eri porukalla liikenteessä kun normaalisti. Keilaamassa oli kivaa. Olin aika pitkään johdossa, mutta sitten ekan kierroksen vikat heitot meni kyl ihan vituilleen. Tokan kierroksen pisteet oli taas aika hyvät mut ne taidettiin laskee edellisen kierroksen pisteisiin yhteen niin olin kai kolmas. Siinä porukka joi parit keilatessa ja kun tunti oli mennyt niin lähdettiin Vilholle jatkamaan, mistä taksi keskustaan (kivasti tais löytyä takapenkiltä neljäkymppiä). Sitten löydettiin ittemme Bankista ja loppujen lopuks Hannista. Hannista lähdettiin Sampan mukaan jatkoille. Istuttiin Sampan huoneessa kolmistaan varmaan kaks tuntia, sillä aikaa kun jatkot riehu olohuoneessa. Mulla oli omat syyni pysyä poissa siitä touhusta, kun ei mua siihen oikeen taidettu kaivata. Ja heti kun siihen olkkariin mentiin niin paska fiilis tuli vaan, ilmoitin tästä asiasta ja lähdettiin meneen (tosin vasta sen jälkeen kun siellä oli jotku tappelut vähän rauhottunu). Nukkumaan joskus vähän ennen aamuseiskaa. Aika perus joo.




Sunnuntaina Käytiin leffassa kattomassa Napapiirin Sankarit. Oli ihan jees leffa kyl. Ehittiin vielä sen jälkeen kivasti näkeen Forrest Gump. Oon nähny sen varmaan 20 kertaa ja osaan melkeen ulkoa, äiti aina vitsailee siitä. Mä vaan rakastan Tom Hanksia. Tosin yllätyin vähän, kun lopussa missä Jenny kuolee itken aina niin vitusti ja nyt valu vaan yks pieni säälittävä kyynel poskelle. Mussa alkaa tapahtua taas muutoksia huonoon suuntaan. Tunteettomuus ei ole hyvä juttu.
Ja en tosiaan meinannu saada unta koko yönä. Kattelin vaan mun huonetta, että vittu ku on paskasta ja ahistaa ja blaablaa. Nyt vois alkaa miettiä tekemistä tälle päivälle.




2 kommenttia: