keskiviikko 20. lokakuuta 2010

en pysty

Mulla on ongelmia, tai ongelma. En oikeen sitä tässä voi erikseen alkaa erittelemään, mutta yksinkertasesti vaan, en pysty. En vaan pysty. Tää asia vituttaa. Kaikennäkösiä hienoja tekosyitä mulla kyllä on, mutta en oo sit ihan varma pitääkö ne paikkaansa mitkä ääneen sanon. Ehkä osittain, mutta en sitten pysty sanomaan sitä ihan oikeeta syytä. Voi jumalauta oon hidas tässä prosessissa. Millon tää loppuu, en jaksa olla tällänen.










Kysymys:
Minkä takia latasin Tauskin kokoelmalevyn? ::--------------DD
Ei vaan oon fiilistelly yhtä biisiä. Tullu niin hyvä mieli, kun ajatellu sitä kun kuuli ekaa kertaa ja nauroin ja hymyilin niin paljon. Autossa musiikit max. ja Tauskin lennän sun luo.
Tulee kaikesta tollasesta mieleen joku lapsuus ja mutsi ja faija ku ne oli nuorempia. Äiti tanssimassa pillifarkuissa Marilyn tukalla keittiön pöydällä... Kuuntelen siis parhaillaan kaikkea niin niin niin ihanaa vanha suomalaista ysäri iskelmää. :----D Mä rakastan kaikkee tätä. En tiiä mistä muusta tulis samanlainen fiilis.






Kaikkee hassua. En kyl selviäis ilman näitä juttuja ja silti leikin idioottia ja en pysty. Mä todella teen asioista vaikeita.

ja sitten:

Day Ten: One confession

Tällä hetkellä teen jotain mikä on todella todella todella todella väärin. siis väärin x 2980. En itseäni kohtaan väärin mutta... Mä olen paska ihminen. Mutta sentään koen jonkunäköstä häpeää aiasta, kai mulla ilmeisesti sentään on omatunto tallella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti