perjantai 15. lokakuuta 2010

myöhässä

Tulee aika myöhään torstain päivitys, ku ollaan jo perjantain puolella, mutta on ollu tänään tekemistä niin ei oo ehtiny. Mutta noniin...........

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

1. Tällä hetkellä aika paljon on pyöriny mielessä (uskokaa tai älkää) unirytmin muuttaminen, työpaikan hommaaminen ja kaikki muu tollanen tulevaisuuden suunnittelu, mitä teen tosi harvoin. En yleensä uskalla suunnitella asioita pidemmälle kun tyyliin seuraavan viikkoon.
2. Fuengirola. Se on pyöriny nyt mielessä, kun sinne pitäis joulukuussa lähteä. Kattelin viimeks tänään lentoja ja pienellä avustuksella onnistuin löytämään suht halvatkin lennot! 
3. No aika paljon pyörii mielessä viime vuosi. Ennen joulua. Kun kaikki asiat oli niiiiin hyvin. Mulla kun oli tosiaan kaikki mitä mä halusin. Ja on myös mielessä pyöriny se, kuinka paljon haluan niitä asioita takasin. Tiedän, että kaikkea sitä en voi saada, muutama asia jää puuttumaan, mutta pikkuhiljaa haluan saada takas sen kaiken, mikä on musta itestä kiinni.
4. Pyöriny mielessä tyhmä asia, minkä ajatteleminen mun ois pitäny jo lopettaa. Mä tiedän, että se on jotain mitä ei ikinä tuu tapahtumaan ja sen toivominen on turhauttavaa. Lopeta jo, lopeta Lilly.
5. Tällä hetkellä mielessä on pyöriny aika paljon hippaleikit, KLF, lumipesut, kuntosali ja Mauno-kilppari.
6. Musta tuntuu, että mä oon kauhee kusipää. Oon löytäny itestäni nyt huomattavan suuren määrän samoja ominaisuuksia kun mitä mulla oli tasan vuosi sitten. Mun pitää lopettaa tällänen käyttäytyminen ennen, ku teen samat virheet kun vuosi sitten tein. Siitä ei näköjään hirveesti hyvää seurannu.
7. Raha-asiat. Tätä en olis halunnu tähään kirjottaa, mietin aika pitkään ennen ku kirjotin, mutta pitää olla rehellinen. Kyllä se aina välillä stressaa. Mutta mun pitää miettiä se enemmän niin, että joitain asioita en voi vielä hoitaa ja niiden kanssa pitää vaan elää. Pikkuhiljaa, kyllä kaikki jossain vaiheessa järjestyy.


Vielä tähän pitää sanoa, että asiat menee eteenpäin jo. Mä oon saanu korjattua mun päätä jo ja se oli ensimmäinen asia mikä piti tapahtua ennen mitään muuta. Nyt pikkuhiljaa voin alkaa järjestämään muita asioita kuntoon. Ja tää korjaus ei olis tapahtunu ilman joitain tiettyjä ihmisiä ja mä oon tosi kiitollinen niille.




  

tänään sato muuten lunta vähän. Olin ihan fiilareissa. Heittelemässä jo jotain kusisia lumipalloja. Mun sisäinen lapsi heräs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti