tiistai 2. marraskuuta 2010

HAUMMM

joo halloweenit hallittu ja hannibalissa kreisibailattu.
On mukava viikonloppu takana päin ja nyt pitäis keskittyä tähän viikkoon.
Harmittaa kyllä kun ei tullu kamera mukaan lauantaina kun käytiin halloweeniä kavereilla juhlimassa. Siellä oli panostettu ihanasti. Oli sisustettu ja leivottu ja kaikilla oli jotan pientä asustetta. Mekin käytiin Tiimarissa ennen juhlia ja matkaan lähti sieltä viikset, mitkä löyty illan aikana aika monen ihmisen päästä. Mun kännykässä on aika hävyttömiä kuvia ja vaikka ne saiskin siitä kapineesta ulos niin niitä ei kyllä tähän liitetä. ::------DD Viikset löysi seikkailunsa päätteksi hyvän paikan mun seinältä niin saatiin joku muisto sitten tästä halloweenista. Lauantaihin mahtu vähän ikäviäkin asioita, esim. tappelu yhdestä kultalonkerosta. No pyysin eilen anteeksi ihan vaan koska haluan todellakin pitää välit ja jos mun tarvitsee sillon taipua, niin mä sen teen. Mä en halua menettää enää ketään mulle niin tärkeetä ihmistä ja teen kyllä kaiken mitä voin, ettei niin kävis.
Sunnuntaina käytiin taas vähän Rude-serkkuu moikkaamassa ja vietiin sille kahvipullaa ja se teki meille pizzaa. Oli kyllä hyvää, nams! Tänään ois kai tarkotuksena kattella leffaa ja syödä herkkuja. Maistuu.

Ja kännykässä pari kuvaa eräkoirasta

sinne vaan muiden pervojen sekaan juhlimaan.
No sitten tähän viikkoon. Kävin eilen shoppailemassa. Oon kyllä tosi huono siinä kun en siitä oikeen välitä. Joo oli tarkotus ostaa mekko mummun ja vaarin kultahääpäivälle. Ostin kengät. Sitten luovutin. Ja en saanu hyvää kuvaa kengistä niin joskus toiste sitten, nyt en jaksa, koska heräsin vasta. Joo, no ne on hienot kengät kuitenkin.
Sitten kattelin eilen sähköpostia ja voi vitunvitunvittu, mun pitäs olla pääsykokeissa 4. päivä porvoossa ja iski niin kamala paniikki. Pitää tänään käydä hakeen postit ja panikoida ja miettiä että miten vitussa pääsen ylihuomenna porvooseen kaheksaks aamulla. Joo en tosiaan tiedä. vittu.
Joo ei mulla kai muuta. moi.

4 kommenttia:

  1. Moi :) Liityin sun blogipiiriin cosmossa, että terve vaan! Hyvännäköinen blogi. Onko nää kuvat itseotettuja? Todella upeita ja ammattimaisia kuvia!

    VastaaPoista
  2. osa kuvista on itseotettuja ja osa taas on weheartit.comista fiiliksen mukaan. Niitä on nyt ollut aika paljon kun kameran piuha oli lainassa enkä saanut kuvia sieltä ulos. Kiva saada uusia lukijoita, tarttee vilkaista sunkin blogi =)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti sun pääsykokeet meni hyvin!

    VastaaPoista
  4. On muuten hyvän värinen tukka, hyppäsi ensimmäisenä esiin! :D

    VastaaPoista