tiistai 18. syyskuuta 2012

HOLA!

Morjesta pöytään vaan.
Ollu niin väsyny ton koulun takia ettei oo tullu kirjoteltua. Koko ajan pitäis olla nenä kiinni kirjassa, koska luettavaa ja opittavaa on niin paljon niin lyhyessä ajassa. On kyllä pakko myöntää, että oon harrastanu sitä että luen läksyksi tulleiden drinkkien ohjeet aamulla ennen kun lähen kouluun, koska haluais tehdä päivisin muutankin kun istua kotona ja lukea.
Perjantaina oli baaritouri. Oli ihan hauskaa. Kaikki oli hirveen sekasin, koska juotavaa tuli ovista ja ikkunoista, mutta toisaalta niistä oli aika paljon etukäteen maksettukin. Ei varmaan viitti toista kertaa tollaseen lähteä, kun kännit vetää täällä huomattavasti halvemmallakin. Mutta rahastusta toi koulu onkin vähän joka käänteessä. Ei oo kiva sanoa noin, mutta onhan se nyt ihan täys fakta.
Jossain vaiheessa iltaa kaikki katos ja otin taksin sitten omien kavereiden seuraan. Kehtas taksikuskikin kusettaa. Ihanata. Selvisin enivei kotiin asti joskus aikasin aamulla :DD
Loppuviikonloppu meni kotona laiskotellessa.
Tän viikon lopussa pitäis tulla Taikan ja sen kaverin tänne käymään. Odotan innolla että pääsen niille näyttään tätä paikkaa ja lähtis ehkä vähän krebaan! Myös Mikkeri laitto viestiä, että on tulossa viikonloppuna tänne. Ehkä sitäkin vois pitkästä aikaa jossain moikata <3 p="p">Tänään ajattelin vielä lähteä Krissen kanssa pyörimään ja ehkä kattoon Barcan peliä johonkin.
Ennen sitä meinasin kuitenkin ekaa kertaa täällä tehdä oikeasti ruokaa(paistaa kanaa pannulla), koska mun uusi ihana kämppis opetti mua käyttämään kaasuhellaa!
Kyseinen naikkonen on saksasta ja opiskelee täällä. On ihan huippu tyyppi. Oli siivonnu meidän jääkaapin ja teki kasvisruokaa, mitä mäkin sain syödä. OMNOM.
Eilen oli muuten joulu! Vuokraisäntä toi uuden suihkujutun!!!!! Tänään aamulla olin niin fiiliksissä kun suihkussa käyminen ei ollut pelkkää kiroilua <3 p="p">Mitähän muuta?
No revin just kaikki kynnet pois :( surku.
Löysin ihmisen jolle mennä rispihuoltoon viikonloppuna <3 p="p" rakkaus.="rakkaus.">MUN TUKKAKRIISI PAHENEE JOKA PÄIVÄ. MITÄ MÄ TEEN TÄLLE REUHKALLE!!!!?
Joo siinä kaikki oleellinen. Meen väsään kanasalaattia! :)

tähän loppuun haaveilen hiuksista!









ps. Anssi aikoo lähteä ens kuussa takas Suomeen, ja oon ihan surku. :(








2 kommenttia: