torstai 6. syyskuuta 2012

kämppiksiä ja koti-ikävä

Tässä kävi joku (ilmeisesti saksalainen) jäbä kattomassa kämppää. Vaikutti ihan mukavalta. Vuokranantaja kävi päivällä ja pyysi mua esittelemään tätä paikkaa ja sano samalla, että tänne muuttaa parin viikon sisään joku Italialainen poika myös. 
Mun suomalainen kämppis tossa sitten kertoi, että tää Italialainen on joku yyberhottis. Tai oikeesti se sano että "kuumis", mutta erinäisestä syystä repesin sille sanalle aivan täysin.
Enivei, tarviin kuulemma jonku kuolalapun kun uusi kämppis saapuu. 
Ei kai tässä muuta, oon laiskotellu koko päivän ja kärsinyt koti-ikävästä, tai ennemminkin Heikki-ikävästä.
ja sitten kun ajattelin, että lähen johonki pyöriin niin pitikin odottaa, että se saksalainen kämppisehdokas tulee. Tietty jos oisin tienny, että toi Marko on kotona, niin oisin voinut lähteä, mutta se oli niin hiljaa tuolla kämpän toisessa päädyssä, että luulin olevani yksin. Onni etten oo pyöriny alasti ympäri kämppää. 
Mua myös syvästi ärsyttää se, että mulla on yksi kynsi katki ja ripset putoaa päästä! Mä tarvin mun äidin tänne! Lievä kriisi myös tukan kanssa tällä hetkellä, mihin saattaisin myös tarvia apua. Eipä muuta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti