keskiviikko 12. syyskuuta 2012

öh

Pakko sanoa, että tällä hetkellä vituttaa.
Oon maksanu noin 1300 tosta koulusta ja odotin sitä innolla. Odotin että pääsen tutustumaan uusiin ihmisiin ja pitään hauskaa. Mutta nää ekat päivät on menny lähinnä niin, että kun oon koulussa, toivon vaan et päivä loppuis jo ja pääsisin himaan. 
Tuntuu et tää päivä oli vielä pahempi ku eilinen. Ihmiset tutustuu enemmän tuolla asuntoloissa toisiinsa ja jaksaa vähemmän jutella mun kanssa. Jos yritän saada keskustelua aikaan, niin joku saattaa ehkä sanoa pari sanaa ja lähtee sitten sen jälkeen meneen. Mulla on tosi vaikeeta, kun en oikeen edes kehtaa enää yrittää jutella kenenkään kanssa, kun tuntuu ettei ketään vois vähempää kiinnostaa. Kaikilla muilla on joku juttukaveri, mutta mä istun yksin ja teen tehtäviä yksin ja meen kotiin yksin. Tänään oli henkisesti turhan rankka päivä ja teki mieli puhua jonku kanssa ja purkaa vähän pahaa oloa. Sitten yritän sitä niin käytännössä se mitä saan takasin on, että vika on mussa, mä en yritä tarpeeks. Kiitos vielä sitten tästäkin, jos jotenki tän päiväsiä fiiliksiä voi vielä pahentaa, niin se oli kyllä aika lailla siinä. Tällä hetkellä ei tee mieli edes poistua huoneesta, vaikka on kauhee nälkä. Ei oo vielä tehny näin paljon mieli päästä kotiin, kun tänään. Tarvis jonku joka jaksais edes kuunnella.
Eipä siinä, tuleepahan hyviä arvosanoja kun ei ole sosiaalista elämää. nimim. kolmesta testistä 100%.

en edes laita mitään kuvaa tähän. moro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti