torstai 11. lokakuuta 2012

jau!

Miten tää aika kuluu täällä niin nopeesti? Liian nopeesti. Nyt on puoltoista kuukautta menny. Koulu on käyty(olen siis valmistunut baarimikoksi) ja kaverit on häipyny. Anssi ja Sape lähti tänä aamuna, saatoin ne juna-asemalle. Masentavaa.
Itellä tarkotuksena olis ettiä työpaikka ja jäädä tänne, mutta en ole hirveen optimistinen näiden suunnitelmien osalta. Rahat on ihan finito ja oon hirveessä flunssassa.
Töitä tietty saa jos on valmis tekeen ihan mitä vaan, mutta mä en kyllä välttämättä ole. Kämppis on jo tarjonnu työpaikkaa ja Krisse anto mulle sähköpostiosotteen mihin voin laittaa kyselyä. Ne on varmaan mulla vikat vaihtoehdot. Baarista voisin haluta duunia, se olis kiva.
Mutta ehdottomasti ei Suomeen vielä!

Kauhee kun tuli tyhjä olo kun käveli juna-asemalta aamulla takasin kotiin. Ihmiset jotka on nähny täällä lähes joka päivä, lähti. Nyt aamusin joutuu miettiin vähän aikaa mitä tekis kun ei laitakaan viestiä, että "kahvi? sama paikka? vartti?" Tää on nyt eka kerta täällä silleen, kun joutuu luultavasti meneen ja yrittää tutustuu ihan itekseen uusiin ihmisiin, koska en oo kertaakaan ollu täällä yksin.
Toisaalta tekeehän se ihan hyvää. Ja onhan täällä edelleen Otso, Krisse ja Kreetta ainakin.

Pitäs kirjottaa CV englanniks, käydä tulostamassa nettikahvilassa muutama kappale ja mennä jakelemaan niitä baareihin. Ahistaa. Ei oo Suomessa hirveesti tullut haettua töitä menemällä kysymään paikanpäältä, että voiskohan tänne tulla. Yhen kerran vaan itseasiassa, Hyvinkään Hesestä, sillonki vielä tiesin, että sinne kyllä pääsee.

Enivei. Oon niin rakastunut tähän paikkaan, en halua täältä pois. Tuntuu, että on löytänyt kodin. Joka päivä tää vaan tuntuu enemmän mun paikalta. Tietysti täälläkin puutteita on, mutta jos saisin mun läheiset tänne, jäisin tänne koko loppu elämäks. Kun lähtee kävelylle, löytää lisää uusia hienoja paikkoja ja silti vaan aina olis niin paljon uutta nähtävää, joka paikassa on niin kaunista. Ja vaikka tännekin on tullut syksy, niin tämä syksy on lämpöinen.
En vaihtais tätä kokemusta mihinkään.


Cheers&Dry Pear Magners
Taika, Tiiamari @ Macba
Working out part2. Kreetta, Krisse ja Anssi
Sadepäivä
pulloa heittelin
ciutadellas burgerii nassuun
reenailemassa taas.












Kolme suomalaista Macballa.



Sape



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti