keskiviikko 24. lokakuuta 2012

huisii

Sain kun sainkin haettua ne kopiot siitä mun passista! TADAAA.
okei meni tän päivän puolelle, mutta homma hoidettu.

Käväsin tossa Kreetan kanssa kahvilla bracaféssa, Anssin vanhaa kämppää vastapäätä, totesin muuten, että sen kämpän wifi yltää siihen asti.
Pistin aamulla shortsit jalkaan ja vähän tuli ehkä jopa vilu kun siinä istuskeli, en suostu myöntään, että täällä tarvis jo enemmän vaatetta. EN.
Juteltiin siinä Halloweenistä ja ens viikonlopusta millon täällä tapahtuu. http://www.openhouseworldwide.org/openhouse/barcelona.php
vähän niinku stadissa taiteiden yö meininkiä. Pitää käydä tsiigaileen :)
Tänään mennään illalla johonki vähän hengaileen ja mahdollisesti ettiin joku mesta mistä vois ostaa kivat inkkariasut halloweeniks! Innostuin ideasta jo tosi paljon :)

Huomenna herään helvetin aikasin aamusta ja lähen hommaamaan NIE:tä, sotua ja luottokorttia. Kämppis lupas tulla mukaan, koska senkin pitää hoitaa se homma pois alta. Mukavaa, onpahan joku muukin jonka pitää kerätä luunsa aamulla ja raahautua metroon.
Tänään on jotenki hyvä fiilis, vaikka asiat on ihan samalla tavalla kun ne on ollu monta viikkoa, en tiiä miks. Rahahommat on ahdistnu tosi pitkään, eikä niihin mitään muutosta oo tullu, mutta tänään ei vaan jotenki ahdista niin paljoa. Ehkäpä kaikki järjestyy. =) Mä tunnen tänään vaan olevani siellä missä mun kuuluu olla, musta tuntuu että mä oon kotona.
Kun tulin kahvilta, rullailin pitkin Av. Romaa aurinkolasit päässä ja hymyilin! En vaan pysty lopettaan tän kaupungin fiilistelyä. Tätä mun elämän kuuluu olla!

Tigerlilly

1 kommentti: