tiistai 23. lokakuuta 2012

ei mitään käsitystä

Kämppis koputti tänään ovelle ja anto nipun papereita ja ohjeet et miten käyn hakeen itelleni NIE-numeron, sosiaaliturvatunnuksen, pankkitilin ja luottokortin. Mukavaa.
Pitäs käydä ottamassa passista pari kopiota niitä varten, mutta laiskottaa elämäni. Oon tuijottanu True Bloodia koko päivän ja syöny. :-----------DD
En oo poistunu asunnosta kertaakaan koko päivänä, hyvä että edes omasta huoneesta, tai edes sängystä.

Tein näköjään päätökseni, koska en oo ostanu lentolippuja ja alkaa ens maanantaina työt ja mun ihana paras ystäväni Milz on tulossa ens kuussa käymään, mikä käytännössä tarkottaa, että mun tarvii olla täällä sillon.
Tämän lisäks fiilistelen halloweeniä ja haluun käydä ostaan jonku tyhmän puvun ja bailaa ja juoda cavaa.
Se tietysti vaatii sen, että nostan perseeni tästä penkistä ja lähen ettiin paikkaa missä ottaa ne kopiot. Voi video. Onkohan mikään enää ees auki, kello on jo kaheksan. Miks pitää olla näin laiska?

Muuten ottaisin ne huomenna aamulla, mutta mun pitää olla 8am jo siellä toimistolla mistä saan sen hiton numeron. onneks mulla on vielä pari päivää aikaa, ne pitää kuitenki olla vasta maanantaina.

Viikonloppu tuli vietettyä yllättäen ulkona. Vähän cavaa, vierailu manolossa. Silja on real life Sookie. Viinipullon avaaminen kesti tunnin ja korkki saatiin ulos kahtena kappaleena. Mun tukkakriisi pahenee päivittäin. Taisin vetää kolmen päivän putken? Alotettiinko me oikeesti jo torstaina? Sunnuntai krapulassa siivosin kylppärin, joka on jälleen tosi nasty. Mä en tiedä että mitä helvettiä mä oikeen selitän.

Ulkona alkaa tulla jo vähän viilee, pitää olla joku pitkähihanen ku menee pihalle. Pitkiä housuja en silti vielä suostu käyttämään. Mulla ei oikeestaan edes oo muuta sanottavaa, jostain syystä vaan välttelen llähtemistä ja kehitän tässä itelleni jotain muka fiksua ja tärkeää tekemistä, eli kirjotan ihan täyttä paskaa blogiin. Näin turhaa päivitystä ei ookaan vähään aikaan tullu tehtyä. Huoh.
Lopetan tähän.

Kirsten+Manolon vessa?

Miksi?

kaivoin huivin esille, nyt sitä viittii jo käyttää!

Täältä ostamani kengät, jotka aiheuttavat vieläkin tuskaa ja laukku, joka on jo nähnyt paljon elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti