keskiviikko 12. joulukuuta 2012

I think I'm always going to regret this and miss you like hell

FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.
Mä en halua lähteä. Mä haluan jäädä tänne. Mä rakastan mun elämää ihan liikaa tällä hetkellä. Tää kaupunki näyttäis polvillaan anovan mua jäämään. Koko ajan löydän uusia syitä jäädä tänne. Mä en kestä, et oon päättäny lähtee. Kuinka kauan mä muka Suomea kestän?

Perjantaina olin Marson mukana parturissa. Ensin käytiin heteroystävällisessähomobaarissa viinilasillisella ja sit mentiin parturiin. Marso unohti sitten mainita, että siellä saattaa joku pieni homopoika kiikuttaa koko ajan cavaa nenän eteen. Mietin siinä, että kuka mun kaa lähtee Suomessa viinilasilliselle juoruamaan ja arvostelemaan ihmisiä. Kukaan ei vaan tee sitä samalla tavalla kun Marso.

Lauantai oli yks maailman parhaista illoista. Olin aivan hirveessä kaatokännissä ja mulla oli niin hauskaa. Saatoin mahdollisesti myös hukata järkeni tuona iltana. Hirveetä sekoilua ollu varmasti mun ja Kreetan meno. Tutustuin taas ihaniin ihmisiin, mutta se saa mut vaan surulliseks. Mistä näitä ihania ihmisiä tulee muistuttamaan mua, miksi oon tekemässä elämäni suurinta virhettä? Vituttaapa vaan ajatella, että en ikinä tuu uudestaan näkemään näitä ihania ja ihmeellisiä ihmisiä.

Mulla jää niin hirveä ikävä kaikkia täällä. Viikonloppuna pitäis juhlia synttäri-läksäri-pikkujouluja. Mutta musta tuntuu, että tuun vaan oleen surullinen. Voi olla, että menee bailut itkua tihrustaessa. Pitää varata mukaan paljon nenäliinoja ja ostaa tekoripset, ettei oo panda.
Miten voi sanoa hyvästi ihmisille, joiden haluaa aina olevan sun elämässä?

Koko ajan mietin et jos tulisinki kohta takasin. Mutta samaan aikaan äiti laittaa viestillä bisnejuttuja. Mä haluisin olla Barcassa kaikkien ihanien kaa, mut mä lähen oleen aikuinen yrittäjä Hämeenlinnassa. En osaa nyt löytää siitä mitään positiivista. En vähään aikaan. En nyt.

En aio ajatella tätä asiaa nyt ollenkaan, vaan nautin tästä ajasta enemmän joka päivä. En istu päivääkään kotona vaan joka päivä aion nähä mun rakkaita täällä ja viettää elämäni parasta aikaa vielä viikon ajan. Keskiviikkona sitten hyvästelen kaikki ja itken silmäni punaseks.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti