perjantai 25. helmikuuta 2011

hius

Joo, eilen sainki postissa uudet pidennykset ja spice girls paidan, mitkä tilasin tossa vähän aikaa sitten. Postissa jouduin seisoon jonku vitun puol tuntia ku ne ei meinannu löytää mun paketteja! meinas kärsivällisyys loppua.
Hiukset osu ihan nappiin, on ihan täsmälleen saman väriset ku mun omaki tukka! JES.

sitten...
Viime lauantaina oltiin tosiaan kattomassa suistolla Heikki Kuulaa ja Julma Henkkaa. Koko keikka oli muuten kauhee pettymys. Henkka oli ihan paska ja me oltiin ihan raivona. Ja Heikki vveti ihan liian lyhyen keikan, eikä tullu lavalle vaikka kuinka sitä sinne huudeltiin :((.
Oltiin myös ihan kauheessa kunnossa ja mä tarjosin juomia ihan liikaa. En tee sitä enää ikinä. Meni liikaa rahaa.
Sitten olin jotain muka suuttunu ku lähettiin suistolta ja mökötin ja kiukuttelin ja sammuin vaatteet päällä. Hienoa.

Nyt mulla on tosi tylsäääääää.

Testasin niitä tusseja sitten. Ja totesin että ei niillä voi piirtää tolle paperille.

hius

3 kommenttia:

  1. ihan mahtava piirros ! ootko koskaan harkinnu piirtäväsi tatuointikuvia ? tiedän moniakin, jotka haluis vähän spessumpia taideteoksia :)

    VastaaPoista
  2. siis tällä hetkellä kerään portfoliota kasaan, jotta voin mennä hämeenlinnan tatuointikoulutukseen tai oppipojaksi johonkin tatuointiliikkeeseen. Se on ollu semmonen mistä oon pitkään haaveillu =))

    VastaaPoista