maanantai 14. helmikuuta 2011

happy fucking valentine's day

Jooh, ystävänpäivät ei oo se mun juttu. Viime vuonna oli ihan jees, kun Paavo vei syömään, ku oltii saatu hirvee riita edellisenä päivänä aikaseks. niceeee.
Tänään aamulla käväsin Sirkun henkisenä tukena hampilääkärissä, poistattamassa sen tikit VIIMESESTÄ VIISURISTA, sen ei tartte enää kärsiä, MUTTA MUNPA TARTTEE, ÄI SÄÄTÄNÄ.
Jooh, no kotiin ku tulin niin oli tosi siistiä ja ruusu pöydällä. AAAWWWW.
Mutta siis, syy miksi en pidä ystävänpäivistä on se, että joku kusipää jossain vaiheessa pilaa koko päivän merkityksen, kuten esim tänään. Oli taas itku lähellä, kun yritin (tapani mukaan epäonnistuin) piristää ja olla hyvä ystävä, mutta harmillisesti kohdetta ei KIINNOSTA VITTUAKAAN. Mun ystävyys on täysin turhanpäivänen ja mitätön asia, jota ei luonnollisesti kuulukaan arvostaa. Mä en ole niin tärkeä, että mua vois ikinä nähdä, että mun kanssa vois ikinä tehdä mitään tai ylipäätänsä omasta alotteesta mulle jutella. Mä rakastan yksipuolisia suhteita.

Tällä hetkellä puran mun ahdistuksen ja masennuksen piirtämiseen ja toivottavasti saan jonkunnäkösen portfolion kasaan jossain vaiheessa. Meinaa mennä hermot tässäkin. saatana.

Onneks on pari murua jotka piristää. Yks Sirkuttaja ainaki ja yks tollanen mumiseva peura.

Tupakkia emme siis polta

Mun ystävänpäivän ykköspiristys. Pukee sitä munki housut.

Ostin AquaMARKERit joilla en ole saanut mitään näyttämisen arvosta aikaseks.

Pointsit, jos joku tajuaa.

Tämä on mun tuleva peura-tatska, joka on kesken ku oon niin kärsivällinen.

Vituttaa että mulla ei ole skanneria ja joudun ottaan kameralla kuvat ja tarkennus on kusipaska ja nää on kaikki osittain blurreja. Tää vielä jotenki vääristynyt.

Tää on Robotti Ruttunen, keskeneräinen mielikuvituksen puutteesta. Murulle piirsin.

Kesken, ylläri. Muki kesken ja käteen tuleepi tatskaa.

Kesken tämäkin. Sugar Skull aiheesta jotain kakkaa.

Leikkasin hiukset Fiskarsseilla ja ostin pari sormusta, muuten olen yhtä ruma kun aina ennenkin.

Mun Windmill-tarra on ottanu hittiä :( joo, mummu anto mulle iPodin mikä jää mun viimeseks applen laitteeksi, ei pahalla.

4 kommenttia:

  1. senkin ruma :--) etkä oo. vaan ihana.

    VastaaPoista
  2. Ihana toi robotti ruttunen.

    VastaaPoista
  3. Jos ei oo skanneria lähiaikoina tulossa ja joudut edelleen kameralla kuvaamaan noi kuvat niin kannattaa laittaa kuvattava kohde esim seinää vasten että saa kohtisuoraan kuvattua sen.

    Johtuu kameran syväterävyydestä/käytetystä aukosta toi että ala ja/tai yläreunasta menee epätarkaksi.

    Vastaavasti vois käyttää pienempää aukkoa (F-arvo) kamerasta mutta sitten täytyy taas valottaa pidempään ja ainakin käsivaralta kuvattaessa siitä tulee ongelma.

    Mutta ihan älyttömän hyvä oot piirtämään!

    VastaaPoista
  4. siis kyllä mä osaan kameraa käyttää :D
    Se epätarkkuus johtuu siitä että mun kamera on rikki. Aukkoa ei pysty vaihtaan ollenkaan, sanoo vaan error ja tarkennus menee päin helvettiä :D

    VastaaPoista