tiistai 7. syyskuuta 2010

Syksy saapuu, pakko ottaa.

Melkoisen rankka viikonloppu takana!
Perjantaina olin "Escape to dance"-bileissä sirkuksessa lipunmyyjänä. Kymmeneltä kun ovet avattiin oli heti jono ovella ja se jatku sitten siitä johonki kahteen - puoli kolmeen asti. Koko ajan oli kamala kiire ja tupakkataukoja onnistuin pitämään jopa kaksi ja hermot meinas sitten mennä sirkuksen omaan henkilökuntaan, tai no ehkä yhteen tai kahteen ihmiseen. Jos mulla ei olis ollut niin kiire, olisin luultavasti räjähtänyt. Ei siinä, siis ihan mahtavat bileet, järjestäjät oli onnistunut todella hienosti ja jonkinäkönen lipunmyynti ennätys taisi myös tulla. 1100 lipusta taisi jäädä noin 80 jäljelle ja ilmeisesti kuulemani mukaan, jotku kusipäät oli tullu jotenkin myös ilman lippua sisään! Ite fiilistelin ja tanssin siinä lipunmyynnissä, mutta olis ollu mahtava kyllä itekin päästä vähän tanssahtelemaan lattialle. Mieletöntä. Vaikka olin baarissa töissä, onnistuin jotenki saamaan myös pienehköä(ihan 4-real pientä) humalatilaa päälle ja päädyin myös jatkoille ja oli mukavaa ja kivaa ja jotain taisin fiilistellä vähäC ja UH. Eipä siinä.

Lauantaina sitten oli Elinan läksiäiset ja ennen kun sinne menin, totesin kotona että pitää vetästä törkeä kunto, ennen kun liityn seuraan, kattelin kotona kun poijjaat pelaili DJ-heroa ja lähin aika myöhään vasta. Oli helvetin hauska ilta ja onnistuin tuhoamaan laittoman määrän alkoholia ja kuntokin oli sen mukanen. Minttuviinat taitaa jäädä vähäksi aikaa alkon hyllylle ja shottejakaan ei tarvi baarissa hetkeen tilailla. Reittinä toimi Williams-Kiira-Kane-Hima-Bankki-Hanni ja Hannista muistikuvat sitten onki aika vähissä(hämärästi muistan jauhaneeni jotain kusipaskaa wowista tupakkapaikalla). Tanssilattialla taas tullu hieman sekoiltua ja hölmöiltyä, kröhöm... ja taisin loppuillasta esittää Kiiran tyttöystävää ja huutaa sitä ahdistelleelle miehelle, että pysy erossa mun naisesta! Jatkoille (tottakai) menin ja hirveissä siellä pyörin ja hyvin hämäriä asioita tein. Tietyssä vaiheessa suutuin ja sitten sekosin ja tein hyvinkin mielenkiintoisia ratkaisuja.
Aamulla heräsin ja silmiä avaamatta totesin, että ompa hyvä olla. Silmät avasin pään sisällä huusin "MITÄ VITTUA, OLENKO MÄ HIMASSA?". Sairaimman asian vähään aikaan samalla hetkellä tajusin. Siitä vuodata en koska tätä lukee mahdollisesti sellaisetkin ihmiset, joille asiasta en halua huudella. Kaikkein sairainta on että on tiettyjä asioita mitä kuuluu fiilistellä, ja mä en tajua mikä mua vaivaa, kun en niin pystynytkään tekemään. Ajattelin koko ajan hyvin tyhmiä asioita ja samalla huusin pään sisällä että pliis voisitko nyt keskittyä TÄHÄN tilanteeseen ja voisitko alkaa nyt fiilistelemään. Mutta ei niin ei. Hankalaks menee, kun joutuu väkisin yrittään ja sekään ei toimi. Tää vaihe on kestäny tosi pitkään ja se on harmillista, koska se vaikeuttaa mun sopeutumista tähän tilanteeseen mikä on päällä ja niin kovasti toivoisin, että voisin löytää tästä edes jotain positiivista. Mutta kun en vaan pysty.

jep tajuan, että tästä tekstistä ei varmaan kovin moni ymmärrä, että mistä helvetistä mä puhun.  


Ja tähän väliin mun on siis pakko tehdä itelle pientä fiilistely aivopesua ja koittaa tajuta tiettyjä asioita!







Tänään ollu ihan mukava päivä omalla tavallaan. Sirun kanssa puhdistettiin Jussin ovi tarroista! Alotin tän urakan pari viikkoo sitten ja se jäi vähän kesken, mutta nyt saatiin se päätökseen.

Siru putsailee.
Meitsi putsailee apunani "plankton club"-kortti.
Ja tästä on vaan pakko olla todisteita, Jussi teki oman osuutensa irrottamalla pari tarraa.
Putsailun puolivälissä tilanne oli tämä.
Seinältä lähti (uskomatonta kyllä) Mickey Rourke elämänsä - juliste vihdoin. Ainoa jäljellä oleva on enää Freddie Mercury, vielä senkin aika tulee koittamaan.

käytiin hallilla Katan kanssa kattelemassa raksailua. (feat. Late)
perus suomalaisella masentuneella viiltelevällä kahvilla käytiin myös.
Ja Kata fiilisteli tota rappusta.
Autossa oli Kultakatriinan kanssa mielettömät Julma Henkka fiilistelyt ja yhtä biisiä lainaten muutamat sanat sanoen

Mikään ei tunnu miltään, mä oon turta. 
Elämä menee ohi niinku se ois vittu unta.
Keräilen sirpaleita niinku aina.
Vittu mä en osaa muutakaa.

Vitun huora mikset sä rakasta mua.

Tästä muurista ei tule enää kukaan läpi koskaan saatana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti