torstai 16. syyskuuta 2010

HEI HALOO

Joo, eilen siis lähdin baariin keskiviikon kunniaksi KOSKA HOROSKOOPPI KÄSKI. Se on ihan virallinen syy, ajattelin että pitää kerrankin kuunnella. Oli kyllä ihan hauska ilta. Hannin kautta Naittiin ja sieltä sairaille jatkoille niin helmeen kämppään, tai oikeestaan luolaan o_O Oli aika vitun random porukka ja random paikka ja mä olin pikkasen hukassa. Ensin Naitissa piti fiilistellä vähän Scorpionsin Wind of change biisiä, siellä kivasti randomisti tanssimassa.

Oudoilta jatkoilta jatkojen jatkoille, jotka meni about niin, että makasin riippukeinussa poltin tupakkaa ja juttelin merirosvoista(????). Oli kyllä hauskat keskustelut. Aamulla yllättyneitä ilmeitä. Ja mulla taas tyhmä olo. Tää ei vaan vittu toimi tää systeemi. Miks mulla on näin paska asenne?

Miks tykkään enemmän sadepäiväfiiliksistä? Nyt tuntuu et oon veden alla, hukassa, pulassa, kadoksissa, hukkumaisillani.






 





ulkona sataa ja tällä kertaa fiilis onki vaan välinpitämätön. vittu mitä paskaa.

1 kommentti: