keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Take me out tonight I'm bored and lonely. Help me out, I’m on my own.

Aloitetaanpas tämä seuraavan sadan postauksen esikoinen erittäin positiivisesti(tiedän, on aika utopistista tekstiä multa).

Okei ihan ekana hieno uutinen! Nimittäis mä sain töitä. KYLLÄ! Ja en edes mitään paska duunia paska palkalla. Alotin siis työt firmassa nimeltä Mirame XXL, joka on erikoistunu ripsipidennysten tekemiseen. Tätäkään ei olis tapahtunut ilman rakasta Marsoa, joka laittoi mulle linkin kyseisestä työpaikkailmotuksesta. Laitoin sinne siis itsekehuja täynnä olevan sähköpostin ja viis minuuttia sen jälkeen kun painoin että "lähetä" tuli puhelu ja kysymys kuului että: "Voitko tulla tänne tunnin sisään työhaastattelun?". Menin ja tuntia myöhemmin sain työpaikan. Aivan mahtava tuuri kerrankin. Ne on siellä kuulemma todella onnellisia, että saivat mut sinne töihin. Kehuja vaan satelee. Viikko nyt sitten ollut jo töitä ja oon jo ihan hyvin sopeutunu porukkaan. Tarvis ehkä vaan vähän opiskella tota espanjaa...

Se, että sain työpaikan on mulle niin iso juttu, että oon koittanu olla murehtimatta muita asioita. Mä rakastan mun työtä. Saatan ehkä olla vähän työnarkomaani, mutta se on niin täydellinen tapa saada ajatukset pois kaikesta muusta. Yksi asiakas mietiskeli, että mahtaako olla rankkaa istua 10 tuntia päivästä tekemässä ripsienpidennyksiä ja mun vastaus oli, että ei suinkaan! Mun mielestä se on erittäin rentouttavaa, kun voi vaan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Se on vähän niinkun meditointia. Asiakas sanoi siihen, että ymmärtää mistä mä puhun, koska itse meditoi tekemällä origameja.
Mulla on varsin arkisia tapoja paeta todellisuutta. On jotenkin ironista, että pakenen todellisuutta tekemällä töitä...

Okei, kyllä mun ajatukset silti välillä vaan kääntyy siihen kuinka naurettava mun tilanne on tolla tunnepuolella. Ja ei välttämättä kääntyis niin paljoa, jos mun ajatuksia ei ajettais niille raiteille väkisin. Pistää vihaks, kun ite on saanut etäisyyttä niihin paskoihin fiiliksiin, jotka edelleen on olemassa, mutta oon vaan painanu ne jonnekin aivojen perimmäiseen nurkkaan, ja sitten tulee joku ja muistuttaa mua kaikista niistä asioista.

Hey wanna come over tonight?

I don't know
should I?

sorry, once again a hilarious fb rape from my "friends". im horribly ill and snotty at the moment so you wouldnt want to see me tonight

Seuraavalla kerralla palaa luultavasti pinna ihan lopullisesti. Alkaa nyt riittää.
Onneks mulla ei oo enää aikaa kenellekään muulle kun parille kaverille. Kiitos työpaikka, ettet anna mun menettää järkeäni tyhmien miesten takia.

Ja nyt kun mulla on työpaikka ja mun talous on näin ollen turvattu, kävin eilen myös varaamassa tatska-ajan Spicy Tattoosta! Sunnuntaina on siis kidutusaika. Jännittää hirmu paljon. Onneks Kreetta tulee pitämään kädestä ja kuvaamaan mun irvistelyä ja kiroilua. :)
En kerro vielä, että millasta tulee. Lopputuloksen saa sitten nähdä myöhemmin :)





Ps. Mulla on ikävä Bambia.




2 kommenttia:

  1. hah toi kuva :D mut hei siistiä, että meet ottaa sen tatskan! :))

    VastaaPoista
  2. vähäks mua jännittääääää, sattuu varmaan aivan hirmuisesti.

    VastaaPoista