maanantai 21. tammikuuta 2013

on iltoja, kun kaikki äänet katoaa ja kadut kääntää selkänsä

Koska tänään on aivan paska päivä ollut alusta alkaen, on pakko sitä johonkin jotenkin purkaa.
Tosiaan aamulla heräsin viestiin.
Kadoksissa ollut kaveri löydettiin.
Ei iloisia uutisia siihen liittyen.

Koska en halua asiasta enempää varsinaisesti sanoa, mutta on pakko keksiä jotain muuta ajateltavaa, niin tässä tämmöinen tyhmä juttu minkä bongasin jostain.

15 hieman omituisempaa faktaa allekirjoittaneesta:


  1. Kun käyn ostamassa pakastepizzan, niin se pitää viipaloida 6 osaan. 4 palaa tulee liian isoiksi, 8 liian pieniksi. 6 on sopiva.
  2. En koskaan halua nukkua sängyssä seinän puolella.
  3. Jätän aina kahvista noin sentin verran juomatta, vaikka se ei olisi vielä jäähtynyttä.
  4. Vihaan suolakurkkuja enemmän kuin mitään muuta.
  5. Jos mulla on kuivat tai likaiset kädet, ahdistun tosi paljon. Sillon en voi koskea mihinkään ja tekee mieli itkeä.
  6. En pelkää korkeita paikkoja itse, mutta pelkään niitä toisten puolesta. Ihmiset tekee liikaa virhearviointeja. 
  7. Mun hampaat on mun pahin kriisi.
  8. Olen ainoa ihminen jonka olen tavannut, joka itseasiassa tykkää matikasta.
  9. Olen muuttanut elämäni aikana about 30 kertaa.
  10. Mun jääkaapista löytyy aina caesar-kastiketta, jalapenoja ja omenahilloa.
  11. En ikinä istu sohvalla, vaan sohvan edessä matolla.
  12. Eniten pelkään ampiaisia. Oon just se joka sekoo ihan täysin ja alkaa itkeen kun sellanen on lähellä.
  13. En tykkää yhtään lihaksikkaista miehistä.
  14. Mulla on toteemieläin. Koen olevani peura.
  15. Mun mielestä pinaattiletut ja omenahillo on täydellinen yhdistelmä.

Että semmosta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti